Wiesbaden Phantoms

Die (gefühlt) höchste deutsche Spielklasse...
ILoveThisGame
OLiner

Beitrag von ILoveThisGame »

Yeah Yeah Corpsi, Give Bozo the Clown the talent we've had here the past 4-5 years and he could win 10 games per season as well. Please, do not mistake my post, I really think MT is a good Coach. You don't get invited to the National team being a bum. I just think it may be time to move on. He isn't winning championships, and I think that is causing the program to lose its patience, and the team is slowly beginning to disintegrate. More players have left this offseason then I can remember in the past. I would guess players are getting tired of the same message every year and looking other places. What is going on in Darmstadt, now Franken has me wondering if we will be a top 2 team this year. If Saarland builds off its success from last season, maybe looking at a 4th place finish! I'm a realist man, not a MT hater!
Texican
OLiner

Beitrag von Texican »

Lets just face the facts fellows... It´s the year of Chubby Checker and the Twisters.

:wink:
Make Texican the President of AFVD.
He promises, Beer at all games, Cheerleaders who are Hot and GFL 1-2-3 and players get to be on TV.
Michel
Guard

Beitrag von Michel »

Nun, der neue Spielplan 2010 meint es wohl auch wieder nicht gut für die beiden Dauerrivalen ... Die Spielpaarungen 13 und 14 lauten:

28.8. Wiesbaden - Rothenburg
5.9. Rothenburg - Wiesbaden

Kann wohl kein Zufall sein, ich finds scheiße !
legend
Linebacker

Beitrag von legend »

ILoveThisGame hat geschrieben:More players have left this offseason then I can remember in the past.
You're wrong, very wrong :wink:

Merry Christmas
Benutzer 3248 gelöscht

Beitrag von Benutzer 3248 gelöscht »

Michel hat geschrieben:Nun, der neue Spielplan 2010 meint es wohl auch wieder nicht gut für die beiden Dauerrivalen ... Die Spielpaarungen 13 und 14 lauten:

28.8. Wiesbaden - Rothenburg
5.9. Rothenburg - Wiesbaden

Kann wohl kein Zufall sein, ich finds scheiße !
ohps, da bleibt wenigstens die Spannung bis zum Schluß, es sei denn es verhaut sich einer in der Preseason, die ja bekanntlich am 28.08. zu Ende geht :wink:
FrankenGleiss
Defensive Back

Beitrag von FrankenGleiss »

Also ich würde mir keine Sorgen um Wiesbaden machen. Gute Jugendarbeit, guter Nachwuchs, eine vernünftige, langfristig planende Vereinsführung, was will man eigentlich mehr?

Ob es am Ende ein Showdown um die MEisterschaft wird oder nicht wird sich zeigen. Zumindest dürften es zwei spannende Spiele für beide Teams werden, insoweit für beide ein sicher attraktives letztes Heimspiel in der Saison.
Was wäre wenn Bertelsmann Gesundheitspolitik macht?
http://conzelmann.blogspot.com/2008/02/ ... klich.html
Antworten