Fantasy Footballforum NFL Liegen 2009
- Muff Potter
- Runningback
- Runningback
außerdem finde ich die Option Injured Reserves ganz interessant.
hier mal alle News:
Updated StatTracker® App with Live Scoring-Follow the action with our new and improved live stats application
-Discuss the latest plays and talk trash in real-time
-You Talked. We Listened. We've improved StatTracker® & made it free
Custom Schedules
-Set weekly matchups for your Head-to-Head league
-Create a balanced division-weighted schedule
-Step up the competition by choosing a Rivalry Week
Mock Drafts
-Prepare for the big day with our new live mock drafts.
-Hone your skills from any draft position in a variety of league settings
-Draft as many times as you like and have the results sent to you.
New Waivers Options
-Try Acquisition Budgets for a fairer waiver claims process
-Place blind bids on waived players-- highest bid wins!
-Choose Sunday-Tuesday or first game-Tuesday waiver claim periods
Additional Divisions
-Choose up to four divisions in your Head-to-Head league and assign division winners the top playoff seeds.
New Roster Positions
-Customize your league even further with new Flex positions, Defensive Tackles, Defensive Ends, Linebackers, Cornerbacks, Safeties and Injured Reserves.
Improved Commissioner Tools
-Use our redesigned Commish Tools to quickly find the features that make managing a Yahoo! Fantasy Football league so easy.
Enhanced Player Notes
-Get more info on the latest news and stats for each of your players right on your roster page.
hier mal alle News:
Updated StatTracker® App with Live Scoring-Follow the action with our new and improved live stats application
-Discuss the latest plays and talk trash in real-time
-You Talked. We Listened. We've improved StatTracker® & made it free
Custom Schedules
-Set weekly matchups for your Head-to-Head league
-Create a balanced division-weighted schedule
-Step up the competition by choosing a Rivalry Week
Mock Drafts
-Prepare for the big day with our new live mock drafts.
-Hone your skills from any draft position in a variety of league settings
-Draft as many times as you like and have the results sent to you.
New Waivers Options
-Try Acquisition Budgets for a fairer waiver claims process
-Place blind bids on waived players-- highest bid wins!
-Choose Sunday-Tuesday or first game-Tuesday waiver claim periods
Additional Divisions
-Choose up to four divisions in your Head-to-Head league and assign division winners the top playoff seeds.
New Roster Positions
-Customize your league even further with new Flex positions, Defensive Tackles, Defensive Ends, Linebackers, Cornerbacks, Safeties and Injured Reserves.
Improved Commissioner Tools
-Use our redesigned Commish Tools to quickly find the features that make managing a Yahoo! Fantasy Football league so easy.
Enhanced Player Notes
-Get more info on the latest news and stats for each of your players right on your roster page.
Grüßle auch vom Tom und dem Huck

- IceDevilHH81
- Guard
- Runningback
- Guard
- Runningback
- Guard
- Runningback
- Guard
- Linebacker
Bin dieses Jahr nur in einer Liga dabei. Würde zwar gerne IDP spielen, aber auf FOX habe ich eigentlich keinen Bock mehr nach der Geschichte mit den nachträglich geänderten Stats...
Also wird es wohl auf Yahoo hinauslaufen. Steht inzwischen die Teamanzahl für die jeweiligen Ligen fest?
Würde außerdem vorschlagen, dieses Jahr auch Return Yards und TDs mitzuzählen.
Also wird es wohl auf Yahoo hinauslaufen. Steht inzwischen die Teamanzahl für die jeweiligen Ligen fest?
Würde außerdem vorschlagen, dieses Jahr auch Return Yards und TDs mitzuzählen.
Falls es noch nicht zu spät ist, ich seh die Diskussion leider jetzt erst:
Ich wär grundsätzlich bei der Yahoo-Liga auch für ein paar Flex-Positionen zu begeistern, sowas wie WR/RB und WR/TE. Das brächte zusätzliche Starterplätze und würde einen dazu zwingen, nicht immer nur seine relativ verlässlichen Leute aufzustellen, sondern sich ein bischen mehr den Kopf zerbrechen zu müssen jede Woche. Ich habe letzte Saison in so einer Liga mitgespielt und es war wirlich ein großer Pluspunkt. Wie seht ihr das? Ich fänds gut, wenn diese Positionen neu aufgenommen würden.
Bei den Defense-Plätzen kann es meiner Meinung nach ruhig bei dem einen Gesamt-Denfense-Platz bleiben.
Ich wär grundsätzlich bei der Yahoo-Liga auch für ein paar Flex-Positionen zu begeistern, sowas wie WR/RB und WR/TE. Das brächte zusätzliche Starterplätze und würde einen dazu zwingen, nicht immer nur seine relativ verlässlichen Leute aufzustellen, sondern sich ein bischen mehr den Kopf zerbrechen zu müssen jede Woche. Ich habe letzte Saison in so einer Liga mitgespielt und es war wirlich ein großer Pluspunkt. Wie seht ihr das? Ich fänds gut, wenn diese Positionen neu aufgenommen würden.
Bei den Defense-Plätzen kann es meiner Meinung nach ruhig bei dem einen Gesamt-Denfense-Platz bleiben.
-
- Linebacker
Also nochmals:moddin hat geschrieben:Falls es noch nicht zu spät ist, ich seh die Diskussion leider jetzt erst:
ICH bin bei Yahoo dabei. Solange es mehr oder genau 12 Teams sind.
Lineup mäßig sinnvoll:
QB, 2x RB, 3x WR, TE, 2x Flex WR/RB/RE, DEF
würde ich sofort unterschreiben und mich auch als Commish bereit erklären. Müsstet ihr mir halt eure email addressen schicken.
Ich wäre allerdings auch bei einer Full IDP Liga dabei:
1-2 x DT, 2 DE , 3-4 LB, 2-3 CB, 2-3 S
Insgesamt halt für den Spieltag 11 Mann, und zwischen 3-4-4, 4-3-4, 3-3-5 persönlich variieren.
No pain, no gain!
- IceDevilHH81
- Guard